Odświeżamy wizerunek

Po 48 latach nieprzerwanego działania, nadszedł czas na odświeżenie wizerunku. Zmiany objęły znacznie więcej niż logo.

Od 1971 roku dbamy o bezpieczeństwo, ekonomię i komfort pracy w firmach naszych Klientów, dostarczając wciąż nowe, personalizowane rozwiązania grzewcze. W ciągu kilkudziesięciu lat przeszliśmy pełną zmian i wyzwań drogę, by z małej, rodzinnej firmy stać się silną, międzynarodową marką, kojarzoną dzisiaj z nowoczesnością, niezawodnością i nieograniczonymi możliwościami produkcyjnymi. Nasz wizerunek musi podążać za tempem obecnego rozwoju i oczekiwaniami rynku, dlatego zdecydowaliśmy się na jego kompleksowe odświeżenie. Zyskaliśmy nowe logo, hasło reklamowe, stronę internetową i materiały reklamowe. Mamy nadzieję, że przypadną do gustu także Wam.